Fedezze fel a kormányközeli médiabirodalmat!

kormi

 

Több mint 500 címet ad ki 2018-ban a kormányközeli médiabirodalom. Kattintsa végig az interaktív ábrát, hogy megtudja, hogyan lett ekkora.

 

 

A címek összegyűjtését a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság sajnos nem elég naprakész, nem minden esetben pontos és nagyon nehezen kereshető nyomtatott és online Sajtótermék-listája alapján végeztük. A saját adatbázisunkat kiegészítettük a rádiók, televíziók és plakátcégek listájával. Ha valami hiányzik, vagy pontatlan, akkor írjon nekünk! Az adatvizualizációt nagyban itt használhatja és innen is ágyazhatja be a saját oldalára.

Kapcsolódó cikkeink

Kilenc grafikon a kormánymédia túlsúlyáról – így érvényesül a sokszínű tájékoztatás elve Magyarországon

A Google innovációs pályázatának magyar nyertesei rávilágítanak a hazai média alapvető problémáira

„Meghívott behatolás” a magyar kormánymédiába – Rácz András a putyini információs hadviselésről

Ordítozva állította a propagandagépezet szolgálatába Schmidt Mária a Figyelőt

A kormánypárti sajtó és a közmédia is terjeszti a putyinista propagandát Magyarországon

Ilyen volt belülről a hatalomátvétel a Somogyi Hírlapnál

Uniós és magyar közpénzek a kormánypárti médiafoglalás szolgálatában 2014-2016

Bátorfy Attila

 

 

  • Endre Réthy

    Emlékszik valaki a kilencvenes évek média viszonyaira? Amikor is jóformán csak balliberális kézben voltak az újságok, a rádiók és a tv-k? Amikor a miniszterelnök nem szólalhatott meg a köztelevízióban? Amikor az volt a ballib szöveg, hogy “Hát,nincs mit tenni, ilyen a piac!”. E!mlékszik valaki, hogyan küzdött Pokol Béla a hirdetési pénzek korrekt elosztásáért? Ballib válasz: “Nem lehet beleavatkozni piaci folyamatokba!” Emlékszik valaki Medgyessy miniszterelnök örökbecsű szavaira: “Ha az ellenzéknek média kell, hát gründoljon magának!” Hát, gründolt!!!

    • Kató Tóth-Pintér

      Olyan nem volt soha, hogy a miniszterelnök nem szólalhatott meg a köztévében! De olyan van, hogy nem mer interjút adni, vagy a munkatársai nem engedik interjút adni.

      • Endre Réthy

        De bizony volt! Antall József 1990 őszén az öbnkormányzati választás elött beszélni akart a választáson való részvétel fontosságáról, de Hankis, a tv elnöke – a pártegyensúlyra való hivatkozással – nem engedélyezte!

        • s_timmel

          Ez most mire példa?? De tényleg. Nem értem….

          Annak a beismerése, hogy visszatértünk az “átkos” média viszonyaihoz? 30 év reménykedése után, hogy lehet más a politika vagy a média?

          Vagy el kellene fogadni azt ami most van azért mert a történelem folyamán esetleg volt már olyan, ami hasonlóan rossz és egyoldalú volt? MInő szerencse, hogy nem volt Rákosi idejében TV….

          A Hankiss-féle MTV sokkalta átláthatóban és magasabb szakmai színvonalon működött mint, most a Duna TV (MTVA) konglomerátum és ez bizony nagyon szomorú dolog….

          Az hogy Hankiss Antall alatt MTV elnök lehetett, ma biztosan nem történhetne meg… és mindent elmond a mai helyzetről….

    • login futása

      Emlékszem. Amikor még közszolgálati volt a közszolgálati média, akkor simán lejött ott is az őszödi beszéd, és simán Gyurcsányoztak rajta. Ma a cenzúra miatt nem jöhet le a közszolgálati médiában kormánykritikus híradás. Én emlékszem. Maga akar emlékezni egy szabad országra?

      • Endre Réthy

        Kéretik jobban figyelni! Én a kilencvenes évekről beszéltem, nem 2006-ról! Az indulatok vakká tesznek!

    • Földlakó

      Déjá vu érzésem van. Azzal a különbséggel,hogy a kormányzati média most nagyságrendekkel többet hazudik.

    • Henrik Karvalics

      S az ellenpártok saját műsorral is jelenkezhettek az országos frekvenciákon… most egy sincs.

  • Zsolt Balogh

    rtl, atv, hírtv, hvg,24.hu, magyar narancs, 444, index, lejmolos átlátszó, magyarnemzet, népszava, b1,
    hirtelen ennyi jutott eszembe
    hol is van az az óriási kormánypárti túlsúly?

    • Апрая Надя

      Ebből az atv-t lassan ki lehet húzni. A népszavát is megvették már…

      • Pé7er

        ‘lassan’ ez nagyon pc lett :)

    • Kató Tóth-Pintér

      Talán a másik oldaliakat is fel kellene sorolnia és akkor látná, hogy nem kérdéses a kormánypropaganda extrém túlsúlya.

    • login futása

      Fel tudtál sorolni tizenkét címet az ötszázzal szemben, és végül megkérdezed, hogy hol is van az óriási kormánypárti túlsúly? Mondd, te retardált vagy?

    • Garyshans

      Hirtelen csak ennyi hazugság-osztag jut eszembe az Orbán-diktatúra propaganda-birodalmából:

      TV2, m1, m2, m…x, Duna tv, Duna World, Kossuth rádió, MR2, MR3, Lokál, Ripost, Pesti srácok, Magyar Hírlap, Magyar Idők, Echo TV, Figyelő, VS.hu, Origo, Faktor.hu, Rádió 1, Szentkorona Rádió, Katolikus Rádió, Mária Rádió, Világgazdaság, Nemzeti Sport, Heves Megyei Hírlap, Új Dunántúli Napló, 24 Óra, Somogyi Hírlap,Tolnai Népújság, Új Néplap, Békés Megyei Hírlap, Petőfi Népe, Vasárnap Reggel, Bama.hu, Heol.hu, Kemma.hu, Baon.hu, Beol.hu, Szoljon.hu, Sonline.hu, Teol.hu, Zaol.hu, Vaol.hu, Veol.hu, Feol.hu, Duol.hu, Fejér Megyei Hírlap, Dunaújvárosi Hírlap, Veszprém Megyei Napló, Vas Népe, Zalai Hírlap, 888.hu, Atmedia, Délmagyarország

      + Amik még ebben a cikkben itt fent vannak.
      + Összes ingyenes önkormányzati újság és helyi televízió és rádió
      + óriásplakátok
      + kibaszott kamu hazug uszító Orbán-levelek és kamukonzutltációs átbaszások milliószámra
      + rendszeres fideszes postaszemét szórólapokkal, füzetekkel
      + 66 milliárdos propagandaminisztérium

      Te ugye a fideszkomcsi diktatúra pártján állsz?

  • http://fegyvertelen.blog.hu/ Tarnay Kristóf Ábel

    Andy Vajnánál online nem látom a Delmagyar.hu-t, a Délvilág, és a Breki magazin megszűnt, illetve én még hozzávenném az okostelefonos alkalmazásokat is -a Lapcomnál a Frappé, de a TV2 Live, a Rádió 1 app is jöhet Vajnához még

  • Vécsey Géza

    A javított szöveg is “átlátszó”!

  • Jenő Lefkovits

    Aljas féreg ország